Plan tijdig je onderhoud in

Professionele onderhouds- en hersteldienst

In de gespecialiseerde onderhouds- en hersteldienst kan je steeds terecht om je fiets deskundig te laten herstellen en onderhouden. Dankzij de jarenlange ervaring en de continue bijscholing bieden we de best mogelijke service om je fiets terug perfect rijklaar te maken. Bovendien hebben we een heel ruime voorraad originele wisselstukken en onderdelen permanent in voorraad, waardoor je snel weer kan fietsen

Drukte in de werkplaats

Desondanks onze recente uitbreiding van de werkplaats blijft de planning altijd druk. We werken enkel op afspraak om er zo voor te zorgen dat onze klanten hun fietsen niet te lang kwijt zijn en proberen de fiets op dee dag of de dag nadien af te werken. Hoewel we er alles aan doen om fietsen zo snel mogelijk weer rijklaar te maken kunnen door onvoorziene omstandigheden deze tijden uitlopen. Dat gaat van een herstelling die meer werk vraagt dan voorzien, een onderdeel dat lang op zich laat wachten of een collega die onverwachts niet aanwezig is.

Chamizo Fietsen heeft geen jaarlijkse sluiting. Dat wil zeggen dat we bereikbaar blijven voor onze klanten, al gaan onze medewerkers natuurlijk ook wel op vakantie. Hierdoor kunnen we net iets minder fietsen verwerken als anders en lopen wachttijden snel op. Daarom raden we aan van tijdig je onderhoud of herstellingen in te plannen.

Service, inbegrepen bij je aankoop

Bij Chamizo Fietsen verkopen we je bij de fiets ook een uitblinkende service na verkoop. Bij je nieuwe fiets zullen we 3 maanden na aankoop een gratis check-up uitvoeren waarbij we je fiets weer helemaal als nieuw instellen. En ook daarna houden we onze werkplaats exclusief voor onze eigen klanten, om lange wachttijden en tekorten aan reservestukken te vermijden. Ook zijn onze techniekers continu bijgeschoold om de merken die we verkopen vakkundig te kunnen herstellen.

We kunnen dus geen afspraak maken voor herstellingen of onderhoud aan fietsen die niet gekocht zijn bij Chamizo Fietsen. We vinden dat zelf ook vervelend, maar zonder deze maatregel zou een afspraak voor herstelling makkelijk een maand op zich moeten laten wachten. Indien de fiets niet bij ons gekocht is en je op zoek bent naar een herstelling, onderhoud of garantieclaim raden we je aan om de winkel te contacteren waar de fiets gekocht is.